outsourcing-SEO-link-building-trustbuilder

Treści własne na zewnętrznych portalach SEO

Wiele osób zastanawia się, jaki sens ma publikowanie treści stworzonych przez siebie na obcych portalach lub blogach zapleczowych. Okazuje się, że jest to bardzo korzystny sposób, który może znacząco wpłynąć na pozycjonowanie Twojej strony internetowej.

Jeśli tworzysz inspirujące i angażujące treści, zazwyczaj publikujesz je na swoich platformach. Wspieranie własnej domeny contentem jest oczywiście bardzo ważnym aspektem pozycjonowania w Google. Dobry artykuł, można jednak opublikować także w zewnętrznej witrynie i robić to właśnie w celu wspierania działań SEO czy szeroko pojętych działań promocyjnych. Jaki ma to sens? Już tłumaczymy!

Czym są artykuły sponsorowane?

Artykuły sponsorowane to teksty, które wyglądają jak zwykły wpis, lecz ich treść ma za zadanie reklamowanie danego biznesu lub produktu. Artykuły sponsorowane mają dotrzeć do konkretnych grup odbiorców oraz wpłynąć na pozycjonowanie strony, do której odsyłają. Są one płatne i skupiają się głównie na zaletach produktu, marki czy usługi. Dobry artykuł sponsorowany powinien być napisany w naturalny sposób, tak by nie dało się wyczuć zjawiska sztucznego zachwalania. Źle napisany artykuł sponsorowany może wzbudzić podejrzenia czytelników – co do jego autentyczności – oraz sprawić, że zaufanie do promowanej marki zostanie zachwiane. Najczęstszą formą artykułów sponsorowanych są teksty edukacyjne, które mają realizować cel informacyjny. W ten sposób mogą budować wizerunek eksperta, a także wspierać pozyskiwanie nowych odbiorców i budowanie ich lojalności wobec marki. Przede wszystkim służą one także pozycjonowaniu SEO. Możesz więc samemu napisać artykuł i umieścić go na zewnętrznym zapleczu, co pozwoli skierować ruch na Twoją stronę. Taki artykuł to także kolejne jakościowe linki do Twojej witryny – to bardzo ważne, bo link building jest jednym z najważniejszych i najtrudniejszych elementów działań SEO.

To na tyle istotne działanie, że warto rozważyć powierzenie go firmie zewnętrznej. Outsourcing SEO to nic innego jak powierzenie działań związanych z pozycjonowaniem strony wyspecjalizowanym podmiotom. Udostępnienie artykułu na innych platformach, jest przykładem tego rodzaju działań – najczęściej chodzi w nich o pozyskanie jakościowego linka kierującego do Twojej witryny, a przy okazji budowanie odpowiedniego wizerunku marki.

Jak linkować z artykułów sponsorowanych?

Istnieje kilka sposobów na linkowanie w artykułach. I każdy z nich jest tak naprawdę istotny. Wszystko dlatego, że profil linkowania domeny powinien wyglądać maksymalnie naturalnie. Oznacza to, że zarówno linki w swojej pierwotnej postaci, hiperłącza w formie anchorów tekstowych oraz linki ze zdjęć są ważne. Każda domena powinna więc posiadać różnorodne backlinki – różnorodne w formie, jak i źródle pochodzenia. Dodatkowo, ważne jest to, by tekst SEO nie był przesycony linkami. Wpływa to na jego zły odbiór przez roboty, a tym samym obniża jego wartość. W przypadku tak delikatnego procesu jakim jest linkowanie musimy przede wszystkim postawić na jakość – jeśli więc nie mamy pewności, że uda nam się zrobić to jakościowo, warto postawić na outsourcing SEO.

Przykładem systemu, który może całkowicie przejąć zagadnienie link buildingu jest TrustBuilder, który posiada platformy o wysokich wskaźnikach realnie wpływających na pozycję Twojej witryny. Dodanie tym sposobem artykułu z linkiem kierującym do Twojej strony internetowej ma dwie główne zalety – wspieranie działań SEO oraz promocję usług na portalu zewnętrznym.

Dbasz o wysokie pozycje swojej strony? Chcesz zainwestować w jakościowy link building, który pozwoli Ci wspiąć się na szczyt wyników wyszukiwania? Sprawdź naszą ofertę! www.trustbuilder.pl